viernes, 18 de noviembre de 2022

Misión 3 Harry Potter:

 



Para a seguinte misión, o alumnado de 3º tiña que demostrar que era capaz de resolver probas de forma cooperativa:










Teléfono danado: Neste xogo os participantes divírtense escoitando como unha mensaxe se distorsiona ao transmitirse a través dunha cadea de oíntes. Por equipos colócanse a unha distancia prudente para que non se escoite o SMS.Unha vez colocados, o que está ao principio da liña susurra unha mensaxe en forma de frase ou frase, etc., a mensaxe vai pasando entre eles.

O último di a mensaxe en voz alta para que todos poidan escoitala, o contido da mensaxe pode estar tan distorsionado en comparación coa mensaxe orixinal








Orde no banco: o alumnado debe erguerse nun banco, despois pediráselle que se ordene segundo varios criterios: data de nacemento, estatura, número de

clase... o requisito é que ninguén poida poñer un pé no chan, deben cooperar para conseguilo.




Transportar obxectos: Trátase de que os alumnos por parellas ou equipos leven un obxecto (neste caso un globo) dun lugar a outro sen soltalo. Poden utilizar diferentes partes do corpo (parte traseira, dianteira, coxas...)




Tiveron que axudarse mutuamente e confiar no seu equipo para completar con éxito esta fantástica misión. Foi unha gran oportunidade para unir ao grupo.


Esta misión foi excelente, foi moi útil para reforzar ou traballar en equipo e...


Pasámolo xenial!!!!!


viernes, 14 de octubre de 2022

Xogo da Oca Camiño Inglés



Este xoves 13 de outubro recibimos unha visita moi especial da asociación Camiño Inglés, que nos ofreceu unha actividade diferente e grupal... o xogo da oca Camiño Inglés.

A través deste xogo aprendemos moitas cousas dun xeito lúdico sobre o Camiño de Santiago, os peregrinos, costumes, lugares polos que pasan, tradicións...

Aquí tedes algunhas imaxes deste divertido día.













GRAZAS POR VIR!!
👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
 





Misión 2


La magia sigue inundando nuestro aula, la semana pasada (como todos los viernes) también tuvimos misión. 

Al volver a clase del recreo recibimos unas cartas misteriosas para cada equipo. Una vez abiertas descubrimos... Un breakout educativo, una actividad de gamificación en la que el alumnado tiene que superar una serie de retos o misiones para conseguir la reliquia final.

¿Lo conseguirían?


En la primera prueba debían descifrar un código secreto con sus "lupas mágicas", y posterior mente a través de una lectura cooperativa, responder unos enigmas sobre las tiendas de las criaturas y animales mágicos de Hogwarts.


 

En la segunda prueba: aprovechando que en la asignatura de ciencias naturales estamos trabajando "los vertebrados" y en lengua "las descripciones" por equipos debían inventar, describir, y dibujar a su propia criatura mágica. 






  











Y...
 YA CONSEGUIMOS NUESTRA SEGUNDA RELIQUIA!!



FELICIDADES CHIC@S!!👏🏼👏🏼👏🏼